Wednesday 12 October 2011

me and study 3

Assalammuaikum.....
Hari ini,,,12 okt 2011....tamat sudah final exam aku...harap itu yang terbaik,,,,
3 matapelajaran,,,

PROPERTY TAXATION
PENGAJIAN MALAYSIA
ENGLISH 3

Betul2 mengujiku....alhamdullilah...aku menghabiskan peperiksaan itu dengan sehabis baik...
Cuma English tadi....keyakinan ku terhadapnya tidak kuat...rasa banyak dan banyak je salah...huu
Harap2 tidak la kan....pape pun Anis sayang,,,
BE THE BEST AMONG THE BEST DEAR...Kamu boleh..=)
InsyaAllah dekan didalam genggamanmu just berdoa dan bertawakal sahaja.....mudah-mudahan...
Aku tidah berharap dekan itu tapi.......kalau dapat ia merupakan hadiah buat abah dan ibuku...tidak lupa juga buat dia yang tersayang....yang tidak pernah jemu memberi semangat....terima kasih banyak2...


ha,,soal fasilitator Majlis Jalinan Mesra untuk junior...aku tidak tahu terpilih atau tidak....sebab 15 orang sahaja terpilih....terpilih alhamdulliah...=)
Tidak terpilih pun,,nak buat camna???tidak ada rezeki...maybe ada lagi calon yang terbaik.....
Pape hal pun,,i love lah INSPEN....
Satu hari tue aku tengah syok2 study tiba2 aku terpandang bangunan yang megah berdiri itu,,lantas mulutku menutur laju bait demi bait lirik lagu yang sering dinyanyikan setiap kali perhimpunan pelajar diadakan...

Inspen merintis revolusi,,
Hadirmu menabur bakti,,
Arena hartanah globalisasi,,
Unggul di pentas duniawi...


bangunan inilah yang menjadi kebanggaanku sekaligus menaikkan semangatku untuk terus menapak selangkah demi selangkah ke gerbang kejayaan...

Kami menjunjung pengorbananmu,,
Kami hargai curahan ilmu,,
Kami berikrar terus berbakti,,
Membentuk masa hadapan yang berinovasi...

Kepada mereka-mereka yang berjaya mendapatkan dekan semester 2 hari tue,,tahniah diucapkan...setinggi-tinggi tahniah.......Yang tidak berjaya,,,cuba lagi...peluang untuk berjaya masih terbuka luas...

wasalam.....
gud luck!!!!
Semester 4,,,tunggu aku!!




No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)