Wednesday 26 October 2011

meniti sebuah kejayaan

Ya Allah,,
Berdebarnya terasa
Takut turut menyelubungi
Apakah keputusan semester 3 ini???

Dekan lagi atau tidak
Ya Allah,,
Adakah usahaku kali ini betul-betul berbaloi??
Tidak tentu arah dibuatnya

Setelah dihitung dicatu dibahagi didarab nama-nama mereka
Seramai 13 orang melepasi 3.50 keatas
Ramai yang boleh perolehi kedudukan itu
Tapi aku??

Ia masih menjadi rahsia Allah
Hari selasa penghitung segala-galanya
Penantian satu penyeksaan
Hari ini,,,ia masih dalam persoalan

2 orang 4.00...lelaki,,,
Hebatnya mereka....
Aku target...mungkin Syafiq atau saifullah atau Hasmaliza
Dan
Semestinya Aloy setia berdiri di puncak
Tapi aku???di kedudukan mana??

Risau
Takut
Gementar
Bersediakah aku untuk mengetahui segalanya???
adoi
Seksanya
Ditambah pula dengan clue-clue nama penerima dekan diberitahu
Terasa mahu bakar laman sosial itu



No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)