Wednesday 28 March 2012

beside you :')



Selagi nyawa dikandung badan, saya akan sentiasa dibelakang awak (means sebelah awak) :) insyaAllah. Just kuatkan semangat awak, dengar je apa yang orang lain katakan. If ia menyakitkan hati awak, just pekakkan telinga sahaja. Ibarat masuk telinga kanan keluar telinga kiri. Saya tahu awak kuat.Tekanan atau tension tue biasa la dalam hidup tapi itu semua mematangkan kita. Betul tak? Banyakan bersabar. Mintak petunjuk Allah, Dia akan sentiasa menolong kita. InsyaAllah. Berdoa untuk mintak ketenangan daripadaNya. Setiap manusia diuji dengan bermacam-macam dugaan kerana Allah rindu sangat dengan rayuan dia.

 Kuat ye? :) saya kan ada (^___^)
Senyum kerana sedikit demi sedikit ia dapat megurangkan kedukaan kita.

Mood hari ni, aku nak kemas semua barang-barang aku. Esok dah Khamis, lusa dah Jumaat. Sabtu malam aku bertolak la, pukul 12 tengah malam. Pagi Ahad tue sampai la Putrajaya Sentral. InsyaAllah pukul 10 pagi daftar la aku sebagai pelajar Inspen semester 5 :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)