Thursday 31 May 2012

Free Delivery. No Extra Charge.

Assalammualaikum :)
Sebenarnya, aku tak tahu nak update apa? |hahaha| boleh pulak cakap macam tue. Tapi betul la, Tak ada idea nak tulis apa. Fikiran agak LEM sikit sejak kebelakangan ni. Kenapa tah?! |huhuhu| Oleh itu, aku ungkit balik la kisah atau cerita yang aku kira, agak. Agak dah lama jugak la.




Ni haaa,, aku nak cerita.. Aku, Ainis, Intan dan Eha pegi makan benda alah ni laa. Dah lama dah pun. Tapi kenangan itu still masih segar dalam ingatan. Perut pun still kenyang makan pizza hari tue. |hahaha| Nampak sangat penipu kan? Okeyy, aku tipu je. Alhamdulillah, dapat makan pizza orang belanja, memang best giler la. Kita orang pergi sebelum dapat result semester empat :)




Sedap tak? Sedap tak? |hahaha| Sedap tau lagi-lagi bila dapat makan free :) Alhamdulillah. Rezeki Allah kan? Makan je la. Time Ainis ajak makan ni, memang tengah lapar, memang elok sangat la kan. Dahla, malas nak tulis lagi. Ntah apa-apa je yang aku merepek :p





Tue roti la. Makan roti cicah dengan sos. Sedap la jugak. Besar pun besar, Banyak pun banyak. Terima kasih Ainis Salwani. Terima kasih kawan-kawan. Okeyy la. Mengantuk sudah. Pening kepala bila mengadap laptop lama-lama. Dah la tengah gila game dekat fb tue. Ntah la. Selamat malam. Jaga diri elok-elok. Jaga kesihatan. Jaga perangai. Jaga akhlak. Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)