Saturday 26 January 2013

Belajar Dari Pengalaman.


Assalammualaikum dan hai-hai semua :D
Malam ni aku nak cerita tentang.. Alahai, skema pulak -.-"
Tak ada apa-apa la just nak kongsi je apa yang aku belajar dekat sini. Semester ni aku belajar.. |Berapa subjek ek? Aku sendiri dah lupa.| |Biar aku rujuk dulu| :D

Okey, dalam nota conteng-conteng aku, aku tulis semuanya ada lapan subjek. Banyak tak? Normal la tu kan? |Tak payah nak terkejut beruk sangat| Antara-antara subjek yang tercalon ialah : |Bukan setakat tercalon, tapi sebagai pelajar, wajib kena dapat "A", dengar tak pelajar-pelajar EM semester satu sekalian?|

1. National Kesatria 1 ~ Aku dipaksa masuk JPAM, Lantakla kan. Janji ada kawad-kawad, bersyukur je (-.o)
2. Introduction To Valuation ~ Lecturer cakap, pastikan dapat "A". InsyaAllah. Kalau Allah izinkan :)
3. Introduction To law Of Property ~Lecturer yang sangat berpengalaman. Tiba-tiba ingat lecturer yang dulu.
4. Consolidating language skills ~ muet ohh muet :D
5. Introduction To Economics of Builts Environment ~ Aku fobia dengan subjek ni. Frust giler dengan Economics time kat inspen dulu. Huuu -.-"
6. Fundamentals of Islam ~ Aku hanya mampu tersenyum :))
7. Land Survey ~ Sempoinya. Jangan result aku pun sempoi sudah! Tak rela aku (0.*)
8. Information Technology In Property Management ~ :D :D :D

Apa macam? Boleh dapat semua "A" Sila tanya hati. Sila tanya usaha. Usaha lebih, apa yang bakal kita dapat tu pun akan dapat lebih. Percayalah! Dah berusaha, doa dan tawakal. Ilmu yang ada di dada itu, kongsi-kongsila moga-moga ada keberkatan. InsyaAllah.

Selamat malam semua. Jaga diri. Jaga solat. Jaga akhlak. Jaga hubungan DenganNya, Jaga hubungan dengan ibu bapa. Jaga hubungan dengan orang sekeliling. Semoga hidup anda semua dirahmati. InsyaAllah (^____^)

"If you're tired of starting over, stop giving up."

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)