Saturday 12 October 2013

antara hati dan minda :')


Tadi bukan main banyak benda aku nak taip tapi sekarang dah hilang.
Malasnya nak fikir-fikir macam nak jawab exam pulak.
Stress~
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kuatkah aku untuk setuju dan lakukan semua ni?
Aku sendiri masih menimbang hati dan minda
Sama ada boleh atau tidak?

Kadang aku tewas
Lantas mengatakan

TIDAK

Aku tidak boleh melakukan itu secara drastik.
Aku tidak boleh berubah secara tiba-tiba
Aku harap kau faham

Jangan pernah bermain dengan hati
Kerana

Hati

Hati ini bukan mudah untuk merelakan semua ini.
Aku ibarat bagai dipaksa untuk melakukan semua ni.
Aku tidak tahu siapa mangsa siapa pemangsa

Yang aku tahu, aku kena jugak buat semua ni
Walaupun bukan atas kerelaan aku sendiri.

" Andai ini semua baik untuk saya, awak dan agama kita. Saya redha. "

" Lillahita'ala "

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)