Friday 12 September 2014

letter of love

How much you love me?
Answer :.......

selamat hari lahir . khairilazmi
Ke hadapan awak yang di dalam gambar tu, semoga sihat-sihat selalu. Bla la bla bla bla...

Sangat suka dengan gambar ni. Mungkin sebab banyak sangat makanan. |hahaha| ke sebab ada abang handsome dalam tu? ;-D btw thank you very much sebab sudi terima pelawaan untuk keluar makan bersama. Western food you. Nasib baik encik tunang habis makan. Kalau tak, membazir :)

Selamat hari lahir. Semoga menjadi manusia yang berguna di dunia dan di akhirat. Amin

Tapi kalau keluar dengan dia ni, memang asyik makan je la.. Seronok. Aku pun dapat menaikkan berat badan yang memangnya dah berat ni (-..-) So kena amik langkah berjaga-jaga ni.. Jangan keluar selalu. |huhuhu|

Terima kasih untuk semuanya. Tak tahu nak taip apa. |hahaha| Yang penting, tak sabar nak nikah ;) Semoga Allah permudahkan segalanya. Amin.

Aku bisa menemukan kamu di tengah keramaian dengan telinga dan mataku yang tertutup. Itu kerana aku mencarimu dengan hatiku <3

hiraukan bambam saya ;p salam aidiladha. tercepat pulak. erkk!
teruslah mencintaiku sehingga kau lupa cara untuk membenciku,




Yang benar,

bakal isterimu.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)