Friday 1 April 2016

Terima hadiah giveaway! ^^





Assalammualaikum dan haiii :) Malam ni aku nak kongsi sikit tentang hadiah giveaway yang dapat empat hari lepas. Macam tahu je aku balik rumah, Poskad dari Braunschweig ni pun sampai. Alhamdulillah. Laika Shuib ni cakap, dua minggu jugak poskad ni nak sampai ke malaysia dari braunschweig. Serius. Punya excited aku bila dapat poskad ni. Btw ni first time aku dapat poskad dari luar negara. Thanks awak (^______^)


Actually aku join #1 Giveaway Braunschweig, then bertuah untuk terima poskad tersebut. Dalam poskad tu, siap bertulis lagi cik blogger kite.. Macam sweet pun ada. Btw thanks cik blogger. Kite sangat menghargainya. Bangga jugak ada kawan belajar kat sana. Hebat kan dia? Good luck awak! InsyaAllah, awak balik malaysia.. Kite jumpa okey (^_____-)


Tahu tak braunschweig kat mana? Okey, kat germany. Ia adalah satu bandar yang indah. Tak percaya, google la. Tak pun, try la jalan jalan kat sana |hahahaha| Aku dah pergi dah tapi dalam mimpi je. Tak pe, nanti nak ajak future husband pergi sana |hewhewhew| Berangan tak habis habis -..-"


Ohh yee. Sebelum terlupa, Dua kali dapat topup untuk giveaway 2016 by Hani Rahman dan giveaway by stokis dms360 zetty safrina. Thanks sis sis sekalian sebab memilih anis sebagai pemenang. Syukur. Encik tunang cakap, murah betul rezeki bulan ni. Alhamdulillah. Tak payah la saya nak pow duit awak untuk beli topup |hahaha| Kejam ^^


Okey la, cukup dulu sampai sini. Jumpa next entry pulak. Jaga diri. Jaga hubungan dengan Allah. Jaga solat. Jaga hubungan dengan encik abah dan puan ibu. Jaga hubungan dengan orang sekeliling. Assalammualaikum. Selamat malam :)

4 comments:

  1. Wahh, tahniah yee.. rezeki tuu..

    ReplyDelete
  2. Salam dear.. jemput join my segmen :

    http://azirafreesia.blogspot.my/2016/03/segmen-jom-tambah-followers.html

    TQ. heheh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)